Področja dela
V Pamini izvajam specialnopedagoške storitve, svetovanje in psihoterapijo. Delam z otroki, mladostniki, družinami in odraslimi.
S specialnopedagoškimi storitvami izvajam specialnopedagoško diagnostiko, obravnavo in svetovanje za otroke in mladostnike z različnimi razvojnimi in učnimi posebnostmi ter sodelujem z njihovimi družinami. Diagnostika in obravnava sta usmerjeni v razvoj nadomestnih strategij za premagovanje težav, podporo pri učnih izzivih in prilagoditvah v šolskem okolju, interdisciplinarno sodelovanje s strokovnjaki za celostno pomoč, svetovanje staršem za boljše razumevanje in podporo otroku ter podajam mnenje za usmerjanje otroka in mladostnika.
Ponujam tudi podporo pri izzivih odraščanja. Otrokom in mladostnikom pomagam pri soočanju s šolskimi, čustvenimi in vedenjskimi izzivi, ki jih prinaša odraščanje. Skupaj gradimo večjo motivacijo za šolske obveznosti, učinkovite strategije spoprijemanja z izzivi pubertete ter boljše odnose z vrstniki in družino. Staršem nudim usmeritve in podporo pri razvijanju učinkovitih vzgojnih pristopov, s katerimi lahko bolje razumejo svojega otroka ter ustvarijo stabilno in podporno družinsko okolje.
V okviru geštalt igralne terapije, z uporabo kreativnih terapevtskih tehnik (peskovnik, risanje, glasba, lutke …) pomagam otrokom in mladostnikom izraziti svoja čustva, predelati stresne izkušnje in ponovno vzpostaviti stik s seboj. Ta pristop je posebej učinkovit pri učnih težavah in vedenjskih izzivih, tesnobnosti, depresiji, žalovanju in travmah ter pri razvijanju notranje moči in samozavesti.
V svetovalnih in psihoterapevtskih obravnavah delam po konceptu transakcijske analize. Transakcijska analiza je svetovalni in psihoterapevtski pristop, ki vključuje teorijo osebnosti in komunikacije.
Beseda »transakcija« označuje izmenjavo sporočil med dvema ali več osebami, zato je transakcijska analiza v bistvu analiza komunikacije. Na podlagi analize, kako ljudje komunicirajo, je mogoče predpostaviti njihovo notranje dogajanje in dinamiko. Danes transakcijska analiza ponuja koristno in celovito sistemsko strukturalno analizo, ki se uporablja v skupinski, individualni, družinski terapiji in svetovanju ter v vzgoji in izobraževanju. Uporablja se kot metoda za spodbujanje duševnega zdravja, izboljšanje medsebojnih odnosov v komunikaciji in za krepitev samozavesti.
“V varnem in sprejemajočem odnosu pomagam posamezniku odkriti svojo edinstvenost, najti svoje mesto ter zasijati v svoji pristni lepoti.”
O meni osebno
Sem profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike z bogatimi, skoraj dvajsetletnimi izkušnjami dela z otroki in mladostniki s posebnimi potrebami tako v Sloveniji in na Hrvaškem. Moja strast do dela z ljudmi in želja po nenehnem strokovnem razvoju sta me vodili k nadgradnji primarne izobrazbe s specifičnimi znanji s področja transakcijske analize (teorije osebnosti in medosebne komunikacije ter psihoterapevtske metode) na International Transactional Analysis Academy pri dr. Zoranu Milivojeviću. Prav tako sem zaključila celostno usposabljanje za geštalt igralno terapijo.
Svoje prve delovne izkušnje sem pridobila v Kabinetu za rano psihomotorično stimulacijo Centra za rehabilitacijo Edukacijske rehabilitacijske fakultete v Zagrebu. Poklicno pot sem nadaljevala kot svetovalna delavka na Osnovni šoli Žuti brijeg v Zagrebu, nato pa sem se zaposlila v CIRIUS Kamnik (Center za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Kamnik). Nazadnje me je pot pripeljala v prostore Pamine, kjer z empatijo, komunikacijskimi veščinami in globokim čutom za sočloveka pomagam soustvarjati prostor razumevanja in rasti.
Sem soavtorica knjige “Gibalno oviran otrok gre v šolo” in avtorica različnih člankov v strokovnih revijah ter prispevkov na konferencah in kongresih doma in po svetu. Aktivno sodelujem v projektih vključevanja gibalno oviranih otrok in mladostnikov v družbo ter se zavzemam za njihovo enakovredno vključenost v vse vidike odraslega življenja.
Kot predsednica Sekcije mobilnih specialnih in rehabilitacijskih pedagogov ter članica glavnega odbora Društva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije se trudim soustvarjati strokovno skupnost, ki sledi najnovejšim dognanjem in dobrim praksam. Prav tako sem članica Evropskega združenja za transakcijsko analizo (EATA) in Društva za transakcijsko analizo Slovenije (SLOVENTA).
V prostem času se rada skrijem med umetniškimi deli v galerijah, raziskujem nove kraje in ohranjam kulturno dediščino kot aktivna članica Hrvatskog kulturnog društva Maribor in Kulturnog društva Matice Hrvatske v Sloveniji.
Reference
- BRUMEN, Sanja. Uporaba elementov transakcijske analize pri svetovanju staršem otrok s posebnimi potrebami, v CIRIUS Kamnik. Novi svetovi. jun.. 2022, št. 3, str. 37-50. ISSN 2738-4039. [COBISS.SI-ID 80090627]
- Brumen, Sanja. Kaj na dela posebne – mobilni specialni in rehabilitacijski pedagogi v inkluzivnem timu mobilne službe CIRIUS Kamnik. Specialna in rehabilitacijska pedagogika, dec.2022, št. 1-2, ISSN 2386-0235 – UDK 376:616.8-056.2-vol. 30 str. 156-166.
- BRUMEN, S. Zbornik Strokovni center za skupnostno skrb: Podpora strokovnega centra pri vključevanju otrok s cerebralno paralizo v večinsko osnovno šolo – primer dobre prakse, Kamnik, 2020, ISBN 978-961-95087-1-8. [COBISS.SI-ID 32314883], 91-108.
- BRUMEN, Sanja (soavtor). Gibalno ovirani otrok v vzgojnoizobraževalnem procesu, Gibalno ovirani otrok gre v šolo, ISBN 978-961-95087-0-1. [COBISS.SI-ID 26402307], 185-194.
- BRUMEN, Sanja (soavtor). Razvijanje veščin za šolsko delo, Gibalno ovirani otrok gre v šolo, [COBISS.SI-ID 26402307], str. 195-212.
- BRUMEN, Sanja (soavtor). Prilagoditve pri izvajanju vzgojno-izobraževalnega procesa, Gibalno ovirani otrok gre v šolo, [COBISS.SI-ID 26402307], str. 243-254.
- BRUMEN, Sanja (soavtor). Inkluzivni tim mobilne službe CIRIUS Kamnik, Gibalno ovirani otrok gre v šolo, [COBISS.SI-ID 26402307], str. 263-272.